اینستاگرام نرم افزاری شناخته شده است که جایگاه ویژه ای در محبت کاربران خود دارد.

کاربر می تواند حساب کاربری خود را برای برنامه عمومی یا خصوصی ایجاد کند. دو سطح دسترسی مختلف هر کدام با دستورالعمل هایی برای نحوه استفاده از آنها همراه هستند.

حالا به ما بگویید آیا می‌خواهید "چگونه عکس‌های شخصی اینستاگرام شخصی را مشاهده کنیم؟"

اگر به سوال اولیه پاسخ «بله» دادید، باید به شرکت در این گروه ادامه دهید.

ابتدا بیایید نگاهی گذرا به حساب خصوصی اینستاگرام و حساب عمومی اینستاگرام بیندازیم:

 

اینستاگرام عمومی یا خصوصی: کدام یک بهتر است؟

یک حساب خصوصی در اینستاگرام بسته به ترجیح کاربر می تواند برای عموم قابل مشاهده باشد یا مخفی بماند.

اگر این اولین حساب کاربری در اینستاگرام باشد یا کاربر بعداً یک حساب جدید ایجاد کند، هر دو به طور خودکار روی تنظیمات عمومی تنظیم می شوند.

وقتی می‌گوییم «حساب عمومی»، منظورمان این است که پست‌ها، استوری‌ها، فالوورها و افرادی که دنبال می‌کنید برای همه کسانی که از اینستاگرام استفاده می‌کنند در دسترس خواهند بود. چیزی به نام ارتباط انحصاری بین شما و فالوورهایتان وجود ندارد.

برای رعایت کردن حقوق کپی رایت جهانی منبع این مطلب از وبسایت howdiscover در مطلب How to view someone’s private Instagram photos می باشد.

اکانت خصوصی راهی برای کاربران اینستاگرام است که می خواهند سطحی از ناشناس ماندن بین خود و افرادی که آنها را در این پلتفرم دنبال می کنند حفظ کنند.

بر اساس توجیهی که قبلا ارائه شد، اکثریت قریب به اتفاق مردم برای یک حساب عمومی انتخاب می کنند. اما، بیایید سعی کنیم تا آنجا که می توانیم پیش برویم.

اکنون که حساب‌های اینستاگرام را درک کردید، بیایید به جزئیات بیشتر در مورد "چگونه عکس‌های شخصی اینستاگرام شخصی را مشاهده کنیم؟" می‌پردازیم.

اگر کسی را فالو نمی کنید می توانید پروفایل اینستاگرام شخصی را ببینید؟

سوالی که برای ما مطرح شد این بود: «چگونه عکس‌های شخصی اینستاگرام شخصی را مشاهده کنیم؟» اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم باید بگوییم:

عکس های شخصی اینستاگرام شخصی را مشاهده کنید
مرحله 1: درخواست دنبال کردن

1. بیایید یک موضع فلسفی و حقوقی داشته باشیم. ما باید اعلام کنیم که تنها راه برای مشاهده عکس‌های خصوصی اینستاگرام یک فرد، فالو کردن اکانت اوست. هیچ راهی برای حل این نیاز وجود ندارد جز اینکه دکمه Follow را در نمایه آنها لمس کنید و منتظر بمانید تا درخواست شما برای مشاهده محتوای خود را تأیید کنند.

عکس های شخصی اینستاگرام شخصی را مشاهده کنید
مرحله 2: تایید می شوید و همه پست ها را می بینید

2. مراقب برنامه هایی باشید که وعده دور زدن اقدامات امنیتی اینستاگرام را می دهند. حتی اگر سایت‌های متعددی ادعا می‌کنند که می‌توانید با دانلود برنامه‌های خاص، عکس‌های شخصی اینستاگرام شخصی را مشاهده کنید، نمی‌توانید این کار را انجام دهید. هیچ برنامه یا وب سایتی نمی تواند به حساب های اینستاگرام دسترسی داشته باشد و محتوای خصوصی کاربران را نمایش دهد.

+ 3 ترفند برای مشاهده عکس های شخصی اینستاگرام شخصی

  1. اولین کاری که می‌توانید برای مشاهده عکس‌های شخصی اینستاگرام شخصی انجام دهید این است که نام کاربری آن شخص را در Google بررسی کنید و ببینید آیا می‌توانید آن را در آنجا پیدا کنید. اگر شخصی در اینستاگرام از نام کاربری مشابهی با سایر پلتفرم‌ها استفاده کند، می‌توانید سایت‌های دیگری را که در آن‌ها برخی از تصاویر را منتشر کرده‌اند شناسایی کنید. هنگام مشاهده نتایج جستجوی Google، می توانید با کلیک یا ضربه زدن روی پیوند IMAGES در بالای صفحه، نتایج را تغییر دهید تا فقط تصاویر را نشان دهند.
  2. برای مشاهده عکس‌های شخصی اینستاگرام شخصی، می‌توانید آنها را در پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو TikTok کشف کنید. هنگام جستجوی محتوای یک کاربر خصوصی اینستاگرام، باید حساب TikTok آنها را بررسی کنید. بسیاری از کاربران TikTok پست های خود را به صورت متقاطع ارسال می کنند، به این معنی که احتمالاً بسیاری از ویدیوهای اینستاگرام خصوصی آنها را که به صورت عمومی در TikTok قابل دسترسی هستند، کشف خواهید کرد. اگر به دنبال محتوای یک کاربر خصوصی اینستاگرام هستید، باید حساب TikTok آنها را بررسی کنید. اگر TikTok آنها نیز خصوصی باشد، این فقط می تواند به نوعی به شما کمک کند.
  3. نمایه فیسبوک کاربر را بررسی کنید تا عکس‌های شخصی اینستاگرام شخصی را مشاهده کنید. اگر کاربر اینستاگرامی که می‌خواهید حساب کاربری او را بررسی کنید، یک صفحه فیس‌بوک نیز داشته باشد، ممکن است نمایه فیسبوک از سطح امنیتی متفاوتی نسبت به حساب اینستاگرام برخوردار باشد. از آنجایی که درک تنظیمات حریم خصوصی در فیس بوک بسیار دشوار است، بسیاری از کاربران این پلتفرم به طور ناخواسته بسیاری از تصاویر، پست ها و انواع دیگر اطلاعات را بدون اینکه متوجه شوند برای عموم منتشر می کنند.

در پایان، می‌بینید که هیچ راهی برای مشاهده عکس‌های شخصی اینستاگرام شخصی وجود ندارد. اما ما راه هایی را ارائه می دهیم که به شما در حل این مشکل کمک می کند.

برای ادامه، ممکن است علاقه مند به یادگیری نحوه ایجاد یک حساب خصوصی در اینستاگرام باشید. بنابراین، به خواندن ادامه دهید، و ما شما را از طریق این فرآیند گام به گام راهنمایی خواهیم کرد:

یک حساب خصوصی اینستاگرام بسازید

توجه: وقتی برای یک حساب اینستاگرام ثبت نام می کنید، اگر زیر 16 سال دارید، این گزینه به شما داده می شود که حساب خود را عمومی یا خصوصی نگه دارید، اما گزینه خصوصی به طور پیش فرض انتخاب شود.

اگر بالای 16 سال سن دارید، اکانت اینستاگرامی که ایجاد می کنید به طور خودکار روی نمای عمومی تنظیم می شود. با این حال، شما آزاد هستید که این تنظیمات را در هر زمانی تغییر دهید تا حساب خود را خصوصی کنید. درباره روش‌هایی که می‌توانید از دیدن حساب شما توسط افراد دیگر جلوگیری کنید، بیشتر بیاموزید.

برای اینکه افراد دیگر جزئیات حساب شما را نبینند:

اندروید & iOS

  1. برای دسترسی به نمایه خود، دکمه "پروفایل" یا عکس خود را در گوشه پایین سمت راست انتخاب کنید.
  2. ابتدا گزینه های اضافی را از منوی گوشه بالا سمت راست انتخاب کنید، سپس تنظیمات را انتخاب کنید.
  3. به حریم خصوصی خود گوش دهید
  4. برای محرمانه نگه داشتن اطلاعات حساب خود، باید روی دکمه کنار «حساب خصوصی» ضربه بزنید.

نتیجه

این ما را به آخرین بخش مقاله با عنوان «چگونه عکس‌های شخصی اینستاگرام شخصی را مشاهده کنیم؟» می‌آوریم. به محض ورود، اطلاعات جدیدی در مورد این موضوع به دست آوردیم.

با خواندن این پست متوجه شدیم که محتویات یک حساب خصوصی کاملاً غیرقابل دسترسی است. شما می توانید شانس خود را با استفاده از استراتژی های شرح داده شده در مقاله آزمایش کنید.

امیدواریم اطلاعات مربوط به مشاهده عکس‌های شخصی اینستاگرام شخصی را آموزنده و مفید یافته باشید.

اگر بتوانید بازخورد یا توصیه‌ای در مورد «چگونه عکس‌های شخصی اینستاگرام شخصی را مشاهده کنیم؟» به ما ارائه دهید بسیار سپاسگزار خواهیم بود. موضوع.