اوری دانلود بیش از 120 آموزش خفن و کمیاب و رایگان

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

دانلود گیف و ویدیو از توییتر (+6 روش عالی) + [آپدیت شده در 2021]

همانطور که می دانید توییتر خیلی معروف و پرطرفدار است به طوری که ایلان ماسک در سال 2022 توانست با 44 میلیارد دلار صاحب آن شود. توییتر یکی از پرمخاطب ترین شبکه های اجتماعی در جهان و حتی در ایران است. یکی از مشکلاتی که تمام کاربران توییتر با آن مواجه هستند دانلود گیف و ویدیو از این سایت هاست. ما در این مطلب می خواهیم یک سایت بسیار عالی در زمینه دانلود گیف از توییتر را معرفی کنیم.

راهنمای قدم به قدم دانلود گیف و ویدیو از توییتر

برای دانلود از توییتر می توانید مراحل و اقدام زیر را به ترتیب انجام دهید.

مرحله 1 - داشتن لینک توییت

هر توییت دارای یک آدرس منحصر به فرد است. یک ویدیویی که می خواهید دانلود کنید دارای آدرس است و باید آن را کپی کنید. بنابراین در موبایل می توانید روی آیکون اشتراک گذاری کلیک کرده و سپس گزینه ی Copy Link کلیک نمایید.

مرحله 2 - پیدا کردن یک برنامه یا سایت برای دانلود از توییتر

برای اینکه شما بتوانید یک گیف یا کلیپ از توییتر دانلود نمایید نیازمند یک سایت یا برنامه هستید که برای شما این کار را انجام دهد. برنامه ها معمولا برای دستگاه های مختلف مانند ویندوز، مک، اندروید و آیفون ارائه نمی شوند و ما پیشنهاد می کنیم از سایت برای دانلود کلیپ از توییتر استفاده نمایید.

بهترین سایت برای دانلود کردن گیف یا کلیپ از توییتر سایت زیر می باشد.

Twitter Gif Saver

مرحله 3 - پیست کردن آدرسی که کپی کرده اید.

زمانی که وارد سایت بالا شدید می توانید یک کادر برای آدرس توییت مشاهده نمایید. سپس آدرسی که کپی کرده اید و می خواهید ویدیو یا گیف را دانلود کنید پیست نمایید. بعد از آن روی دکمه Download کلیک نمایید. یک صفحه جدید روی مرورگرتان باز می شود که شما می توانید با نگه داشتن روی ویدیو و گزینه Save Video را برای دانلود گیف یا کلیپ انتخاب نمایید.

کار تمام است اگر شما هم سایت هایی در مورد دانلود کردن از توییتر می شناسید می توانید به ما معرفی کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ایمان دهقانی فیروزآبادی

جدید ترین و لوکس ترین هودی مردانه در 2022 + خرید اینترنتی در بای شیا

هودی مردانه

هودی های مردانه به سبک ها و طرح های مختلفی ارائه می شوند. هودی استایل بسیار شیک و خاص برای آقایان به شمار می رود. البته در امروزه جوان ها بیشتر به سمت این نوع لباس ها می روند. هودی علاوه بر اینکه ظاهر شما را بسیار زیبا تر می کند، شما را در برابر گرما محفوظ نگه می دارد.

عواملی که در خرید هودی مردانه بهتر است در نظر گرفت

هودی های زیپ دار

مردانی که نمی خواهند مدل مو های آن ها خراب شود می توانند از هودی های زیپ دار استفاده کنند. علاوه بر این اگر برای حفظ گرمای بیشتری می خواهند می توانید از کاپشن مردانه استفاده کنید. اغلب هودی ها از مواد با دوام ساخته شده و برای سال ها دوام می آورند و با استفاده مکرر احتمالا زیپ های آن فرسوده نشود.

هودی های کشی و بدون زیپ

فقط باید بعد از پوشیدن آن کاملا مو های خود را مرتب و شانه کنید. شاید بتوان گفت در این نوع هودی ها ظاهر شما شیک تر می شود. البته بستگی به رنگ و طرح هودی هم دارد. به علت نداشتن زیپ می توانید زیر آن ها چیزی نپوشید.

انتخاب سایز و اندازه مناسب

ابتدا یکی از لباس های خود را با متر یا حتی خط کش اندازه بگیرید و سپس طبق راهنمای هودی که مختص به محصول است، اندازه خود را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که نزدیک ترین اندازه، مناسب ترین آن برای شما می باشد. در خلاصه لباس هایی که کاملا فیت بدن شما باشد، بسیار ظاهر و جلوه ی زیباتری دارد.

گزینش طرح و رنگ

هودی مردانه تنوع طرح و رنگ زیادی دارد و اصلا شبیه ژاکت مردانه نیست! این مورد کاملا سلیقه ای است اما پیشنهاد ما این است که هودی با رنگ مشکی و سفید برای ست کردن بسیار مناسب است. هر رنگی با سفید و مشکی زیبا و شیک به نظر می رسد و همیشه مدرن است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ایمان دهقانی فیروزآبادی