اوری دانلود بیش از 120 آموزش خفن و کمیاب و رایگان

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

19 مدل ساعت کاسیو مردانه

۲۷
مرداد

سازنده ژاپنی ساعت کاسیو مردانه مدت ها است که به دلیل کیفیت و نوآوری ساعتهای آنها شناخته شده است. آنها از نخستین شرکت هایی بودند که تولید ساعتهای کوارتز آنالوگ و دیجیتال را آغاز کردند و از نظر معرفی ساعت های حسابگر ، این بار نیز خود را نشان دادند.

ادامه مطلب و دیدن ساعت های کاسیو مردانه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ایمان دهقانی فیروزآبادی

ساعت مچی مردانه

ساعت مچی مارک اصل دارای کد رفرنس اختصاصی و گارانتی بین المللی است، کارت گارانتی به همراه کد رفرنس به شما امکان می دهد با مراجعه به نمایندگی های رسمی برند (در سرتاسر دنیا) اصالت آن را بررسی و از گارانتی ۲ساله آن استفاده نمائید.
لیست نمایندگی های رسمی برند در شناسنامه محصول به تفکیک مشخص گردیده است، نمایندگی های رسمی برند طبق قوانین شرکت سازنده، موظف به ارائه خدمات پس از فروش و بررسی اصالت می باشند.
موارد شامل گارانتی همچون کارکرد موتور و مقاومت در برابر آب در سرتاسر دنیا یکسان و ثابت و در موارد دیگر با توجه به رفرنس ممکن است متفاوت باشد، این موارد در صفحه مشخصات و همچنین در دفترچه گارانتی محصول به تفکیک مشخص گردیده است.( حداقل مقاومت ساعت مچی ضد آب اصل و برند در برابر آب 30 متر و حداکثر با توجه به رفرنس متفاوت است )
وب سایت تجاری پل کالا به عنوان مرکز رسمی خرید اینترنتی ساعت مچی مردانه اصل و نمایندگی فروش برند های اصلی ساعت مچی مفتخر است که در خدمت شماست.
در این وب سایت انواع مدل ساعت مچی مردانه جدید ؛ کلاسیک ، مجلسی و روزمره با قیمت مناسب در طرح ها و رنگ های مختلف از صفحه بزرگ و صفحه مربع در رنگ های طلایی و نقره ای گرفته تا ساعت های مچی نگین دار و سه موتوره خاص از بهترین مارک ساعت مچی مردانه 2019 - 2018 همچون فسیل ، دیزل و....... که در رده بندی بهترین و پرفروش ترین ساعت مچی مردانه در ایران شناخته می شود و برند امپریوآرمانی که رده ساعت های مچی لوکس و لاکچری قرار می گیرد، را ببینید، مقایسه کنید و خریدی لذت بخش و پیروزمندانه داشته باشید.

ساعت مچی مردانه – در این بخش انواع ساعت مردانه های کپی و اورجینال مردانه را می توانید مشاهده بفرمایید این محصولات از با کیفیت ترین ساعت های کپی می باشند و با یک سال گارانتی زینت پردازان اشرافی عرضه می شود.

در گالری اشرافی قیمت ساعت مچی بر اساس کیفیت آن گزاشته می شود و همیشه سعی کرده ایم با کیفیت ترین ها را برای فروش انتخاب کنیم.

برای دیدن ساعت های مچی کلیک کنید

منابع:

19 تا از بهترین ساعت مچی مردانه

دیجی کالا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ایمان دهقانی فیروزآبادی