آیا می توانید لایک های شخصی را در اینستاگرام بررسی کنید؟

امکان دیدن لایک کاربر دیگری در اینستاگرام وجود ندارد. سوال در مورد توانایی است و اینکه آیا ما می توانیم! و پاسخ یک نه قطعی است!

از ابتدای سال 2012، شما نمی توانید فعالیت های دیگر کاربرانی را که دنبال می کنید در اینستاگرام مشاهده کنید.

همانطور که ممکن است به یاد داشته باشید، می توانید به سادگی روی نماد لایک در ردیف زیر در کنار نمایه خود ضربه بزنید و برگه "دنبال کردن" را انتخاب کنید تا ببینید افراد دیگر در حال حاضر چه چیزی را کاوش می کنند.

پس از مدتی اینستاگرام این گزینه را به عنوان ناقض حریم خصوصی کاربران اعلام کرد و بلافاصله آن را حذف کرد. اما اگر می خواهید ساقه بزنید، می توانید!

راه های دیگری نیز برای دیدن لایک در اینستاگرام وجود دارد که قصد داریم به آنها اشاره کنیم. بدون سرزنش! بالاخره ما انسانیم!

بررسی لایک های دیگران در اینستاگرام: نکات و ترفندها

اینستاگرام پلتفرمی است که در آن میلیاردها کاربر روزانه با محتوای بصری درگیر می شوند و علایق و ارتباطات خود را به نمایش می گذارند.

در میان بسیاری از جنبه های این شبکه اجتماعی پر جنب و جوش، یک سوال به طور مکرر مطرح می شود: چگونه لایک های شخصی را در اینستاگرام می بینید؟

در دنیای دیجیتالی که حریم خصوصی در آن برتری دارد، ماموریت کشف افرادی مانند کاربران دیگر می تواند جذاب و چالش برانگیز باشد.

اگر اصرار دارید یکی باشید، بیایید چند روش تعقیب در اینستاگرام را بیاموزیم! همانطور که می‌دانید، فقط می‌توانید لایک‌های خود را در اینستاگرام مشاهده و پیگیری کنید که به پروفایل خود بروید، سپس بر روی بخش «تنظیمات» در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و «پست‌هایی که لایک کرده‌اید» را انتخاب کنید.

اما می‌توانید این موارد را برای اطلاع از فعالیت‌های کاربرانی که دوست دارید انجام دهید:

· کاربر مورد نظر را دنبال کنید

اگر کاربر را دنبال کنید، می توانید فعالیت های اخیر او را در فید خود مشاهده کنید. این شامل پست‌های آن‌ها می‌شود و برخی از پست‌هایی که آن‌ها در اینستاگرام لایک کرده‌اند یا در آن نظر داده‌اند، ممکن است به شما پیشنهاد دهند.

· نمایه آنها را بررسی کنید

می‌توانید با پیمایش به پروفایل اینستاگرام شخصی که می‌خواهید فعالیت او را بررسی کنید، شروع کنید.

در مرحله دوم، می‌توانید «دنبال کردن» را انتخاب کنید: پس از ورود به نمایه آنها، روی برگه «دنبال کردن» کلیک کنید تا به فهرست پروفایل‌هایی که دنبال می‌کنند دسترسی پیدا کنید.

سپس به سادگی روی یکی از نمایه های لیست زیر که به آن علاقه دارید کلیک کنید. در نمایه انتخابی، پست های اخیر آنها را کاوش کنید و روی لایک های هر پست کلیک کنید تا مشخص شود که آیا شخص مورد نظر شما یکی از آنها را پسندیده است یا خیر. آنها

· بررسی فعالیت عمومی

اگر یک کاربر اینستاگرام یک نمایه عمومی داشته باشد، ممکن است لایک ها و کامنت های او را روی پست های سایر کاربران مشاهده کنید، اما این اطلاعات بیشتر به پست هایی از حساب های عمومی محدود می شود.

نکات مهم در مورد مشاهده لایک های دیگران در اینستاگرام چیست؟

رعایت شرایط و حریم خصوصی سرویس اینستاگرام هنگام استفاده از این پلتفرم ضروری است. تلاش برای مشاهده لایک های دیگران در اینستاگرام می تواند عواقبی داشته باشد و ممکن است حریم خصوصی آنها را نقض کند.

همیشه با اخلاق از پلتفرم های رسانه های اجتماعی استفاده کنید. توجه داشته باشید که ویژگی ها و سیاست های اینستاگرام برای بهبود کیفیت گذراندن زمان در این دنیای بزرگ تغییر کرده است.

برنامه های شخص ثالثی وجود دارند که ادعا می کنند دسترسی به چنین اطلاعاتی را فراهم می کنند. با این حال، ایمنی و دقت آنها همچنان موضوع عدم قطعیت است.

برای کسانی که در مورد فعالیت کاربر دیگر کنجکاو هستند، ضروری است که پیامدهای استفاده از برنامه های شخص ثالث را در نظر بگیرند. میل به بینش را در مقابل خطرات احتمالی بسنجید و همیشه امنیت آنلاین و حریم خصوصی داده های خود را در اولویت قرار دهید.

آیا از جستجوی راه هایی برای مشاهده پنهانی لایک در اینستاگرام احساس گناه می کنم؟

خوب، ما در جایی نیستیم که بخواهیم تصمیم بگیریم، اما انسان کنجکاو است و هیچ سرزنشی برای یافتن راه‌هایی برای کشف لایک‌های اینستاگرام کسی وجود ندارد، اگر آن شخص فردی است که شما می‌شناسید، همانطور که همه ما ممکن است در مورد آن فکر کرده باشیم.

برای پایان دادن به این موضوع

رشد چشمگیر اینستاگرام نیاز به حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران را تشدید کرده است.

باعث شده است اینستاگرام در این زمینه یک گام به عقب بردارد. بنابراین، اینستاگرام می‌خواست این پلتفرم را به مکانی شخصی‌تر تبدیل کند، شاید همانطور که باید از ابتدا می‌بود.

بنابراین، اگر فکر می‌کردید چگونه می‌توانید ببینید چه کسی چه چیزی را در اینستاگرام لایک کرده است یا ببینید افراد دیگر در این پلتفرم چه می‌کنند، شاید به این هدف نرسیده باشید.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، به دلیل حفظ حریم خصوصی و سیاست های اینستاگرام، این یک ماموریت غیرممکن است.

اما خوشحال می‌شویم که برخی از راه‌هایی را که می‌دانید برای بررسی آنچه که سایر کاربران در اینستاگرام می‌پسندند را ذکر کنید.

فراموش نکنید که نظر خود را بنویسید و ایده ها و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: https://howdiscover.com/blog/instagram-this-story-is-unavailable/