استفاده از اثر انگشت برای قفل کردن برنامه ها اکنون بهترین راه برای محدود کردن دسترسی دیگران به برنامه های مختلف است. برای مثال، ممکن است تلفن خود را به فرزندتان بدهید تا برای شرکت در دوره های آنلاین از آن استفاده کند.

بنابراین دسترسی به اپلیکیشن اینستاگرام می تواند حواس او را پرت کند و ممکن است حاوی محتوای نامناسب برای کودک باشد. به این ترتیب چاره ای جز قفل کردن اپلیکیشن خود نخواهید داشت.

اگر به دلیل فضای حافظه نمی خواهید هیچ برنامه اضافی را روی گوشی خود نصب کنید، قفل کردن اینستاگرام با اثر انگشت یا Fingerprint از طریق بخش تنظیمات گوشی بهترین گزینه برای اطمینان از ایمن بودن اطلاعات شما است.

گوشی موبایل استفاده شده در این آموزش: Xiaomi Redmi Poco X4 Pro

1. به تنظیمات یا Setting گوشی خود بروید.

قفل اینستاگرام

2. Apps را در تنظیمات پیدا کنید . (موبایل من شیائومی است، این تصاویر ممکن است شباهت زیادی به تنظیمات موبایل شما نداشته باشند، اما مفهوم یکسان است.)

3. در حال حاضر قفل برنامه را به صورت خصوصی پیدا کنید. بعد از آن روی App lock کلیک کنید.

قفل اینستاگرام

4. قفل برنامه را روشن کنید .

5. یک قفل الگو برای خود بکشید.

6. اگر می خواهید قفل الگو را به حساب جیمیل خود اضافه کنید.

قفل اینستاگرام

7. در اینجا لیستی از تمام برنامه هایی که روی گوشی خود نصب کرده اید آورده شده است. پس در آنجا به دنبال اپلیکیشن اینستاگرام بگردید و سپس روی آن ضربه بزنید. شما می توانید یک نماد قفل در سمت چپ و یک دکمه در سمت راست مشاهده کنید. سپس دکمه را فشار دهید تا برنامه قفل شود.

منبع این مطلب: how to lock instagram with fingerprint - howdiscover.com