آیا امکان دیدن استوری در اینستاگرام بدون عکس گرفتن وجود دارد؟ بسیاری از افراد این سوال را دارند که آیا می توان یک استوری شخصی را دید اما در لیست بازدیدکنندگان استوری قرار نگرفت؟

کنجکاوی مردم برای دیدن استوری اینستاگرام بدون غذا به جایی رسیده است که سایت ها و برنامه هایی برای این کار ارائه شده است!

در ادامه این مقاله از How to View Someone’s Story Without Them Knowing - howdiscover بررسی خواهیم کرد که آیا امکان دیدن استوری بدون دیده شدن در اینستاگرام وجود دارد یا خیر. ? سپس راه حل هایی برای این مورد ارائه می دهیم.

 

1. ترفند استفاده از حالت هواپیما

چگونه می توان داستان یک نفر را بدون اینکه او بداند مشاهده کرد

مستقیم ترین راه برای انجام این کار استفاده از حالت هواپیمای گوشی است. فرقی نمی کند از گوشی اندرویدی یا آیفون استفاده می کنید، هر دوی این گوشی ها حالت هواپیما را در خود دارند.

روش کار بسیار ساده است. کافی است اینستاگرام خود را باز کرده و وارد حساب کاربری خود شوید.

چند ثانیه صبر کنید تا تمام داستان های گوشی شما دانلود شوند. سپس حالت هواپیما را روشن کنید و دوباره به اینستاگرام بروید تا استوری ها را ببینید.

از آنجایی که تمام داستان ها از قبل بر روی گوشی شما دانلود شده اند، اکنون می توانید بدون نیاز به اینترنت آنها را مشاهده کنید.

 علاوه بر این، از آنجایی که حالت هواپیما روشن است، نمایه شما برای شخصی که استوری را ارسال کرده است قابل مشاهده نخواهد بود و او نمی تواند بداند که شما استوری او را دیده اید.

اگر می خواهید سطح امنیت این کار را بالا ببرید و مطمئن شوید که اثری از خود باقی نگذاشته اید، پس از دیدن استوری ها، برنامه اینستاگرام را به طور کامل ببندید و اجازه ندهید حتی در پس زمینه اجرا شود.

2. سایت های آنلاین برای مشاهده مخفیانه استوری های اینستاگرام

چگونه می توان داستان یک نفر را بدون اینکه او بداند مشاهده کرد

اگر نمی خواهید حالت هواپیمای گوشی خود را فعال کنید، می توانید از ابزارهای آنلاین برای مشاهده مخفیانه هر نوع داستانی که می خواهید استفاده کنید.

روش های آنلاین زیادی برای این کار وجود دارد که هم رایگان هستند و هم برای مشاهده استوری ها نیازی به ورود به حساب کاربری خود ندارند.

نمایشگر استوری اینستاگرام یکی از این موارد است که به شما امکان می دهد بدون دیده شدن استوری افراد مختلف را مشاهده کنید. حتی می توانید استوری های اینستاگرام را با استفاده از این سایت دانلود کنید.

فرقی نمی‌کند این داستان‌ها عکس باشند یا ویدیو؛ به این ترتیب می توانید همه آنها را دانلود کنید.

کافی است نام کاربری مورد نظر شخصی که می خواهید استوری هایش را مشاهده کنید را در کادر جستجوی این ابزار وارد کنید. به این ترتیب می توانید بلافاصله تمامی استوری های منتشر شده این کاربر در 24 ساعت گذشته را مشاهده کنید.

3. استفاده از پسوند مرورگر وب (بدون نیاز به حساب کاربری)

چگونه می توان داستان یک نفر را بدون اینکه او بداند مشاهده کرد

IG story for Instagram افزونه ای برای مرورگر Google Chrome است که به شما امکان می دهد هر نوع استوری اینستاگرام را بدون نیاز به حساب کاربری مشاهده کنید.

پس از نصب این افزونه بر روی مرورگر خود، به راحتی می توانید استوری های اینستاگرام را بر روی صفحه کامپیوتر خود مشاهده کنید و مهمتر از همه اینکه پروفایل شما به عنوان بازدیدکننده استوری آن شخص نمایش داده نمی شود.

اگر مرورگر شما فایرفاکس است، می توانید از StoriesWatcher استفاده کنید. این افزونه به شما امکان می دهد بدون ورود به سیستم و مهمتر از همه بدون دیده شدن استوری های اینستاگرام را مشاهده کنید.

به این ترتیب حتی اگر تمام استوری ها را دیده باشید، نام شما در بین بازدیدکنندگان استوری برای طرف مقابل نمایش داده نمی شود.

4. افزونه مرورگر دیگری برای مشاهده استوری اینستاگرام

در این روش فقط باید از دسکتاپ استفاده کنید و افزونه های مرورگر را برای مشاهده استوری بدون اسکرول امتحان کنید. این افزونه ها همچنین استوری های اینستاگرام را برای مشاهده در هر زمان دانلود می کنند.

به این ترتیب، باید حساب اینستاگرام خود را در رایانه خود وارد کرده و افزونه Hiddengram را در مرورگر خود نصب کنید.

سپس، تا زمانی که این افزونه فعال است، می توانید استوری ها را بدون مسدود شدن مشاهده کنید. مراقب باشید، در این روش باید استوری ها را از طریق افزونه بررسی کنید.

5. داشتن چندین اکانت در اینستاگرام

این بسته به شخصی بودن یا نبودن صفحه اینستاگرام متفاوت است. اولین و ساده ترین راه حلی که برای دیدن استوری های اینستاگرام بدون هک شدن به ذهن مردم می رسد، ایجاد یک صفحه دیگر است.

خوب، اگر تاپیک شخصی شخصی یا خصوصی نیست، می توانید به راحتی با ایجاد یک صفحه دیگر، یک استوری شخصی را مشاهده کنید و نام شما در لیست بازدیدکنندگان استوری قرار نخواهد گرفت.

6. اپلیکیشن StorySaver برای اندروید و آیفون

چگونه می توان داستان یک نفر را بدون اینکه او بداند مشاهده کرد

اگر می خواهید استوری های اینستاگرام را به صورت مخفیانه مشاهده کنید، ارزش دارد از اپلیکیشن های مخصوص این کار استفاده کنید.

برای کاربران اندروید اپلیکیشن رایگانی به نام StorySaver وجود دارد که می توانند آن را دانلود و نصب کنند و مراحل زیر را دنبال کنند تا به صورت مخفیانه استوری های دیگران را با این اپلیکیشن مشاهده کنند.

وقتی وارد این اپلیکیشن می شوید باید اطلاعات مربوط به اکانت اینستاگرام خود را وارد کنید. پس از ورود به سیستم، لیستی از تمام کاربرانی که دنبال می کنید و در حال حاضر یک داستان فعال دارند به شما نمایش داده می شود.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی نام شخصی که می خواهید استوری او را ببینید کلیک کنید. علاوه بر این می توانید نام فرد مورد نظر خود را در کادر جستجو وارد کرده و استوری های او را مشاهده کنید.

اگر سیستم عامل گوشی شما iOS است، می توانید از اپلیکیشن مشابه دیگری برای مشاهده مخفیانه استوری های افراد دیگر استفاده کنید.

این برنامه Story Reposter نام دارد که نه تنها به شما امکان می‌دهد استوری‌های دیگران را مخفیانه ببینید، بلکه می‌توانید آن‌ها را در صفحه فید اینستاگرام خود بازنشر یا ارسال کنید یا استوری‌ها را در گوشی خود ذخیره کنید.

7. استوری را ببینید و بلاک کنید!

آخرین روش (بهترین روش) برای دیدن استوری اینستاگرام بدون شناخت فرد مورد نظر، دیدن استوری و بلاک کردن آنهاست. اگر می‌خواهید داستان شخصی را به‌صورت ناشناس ببینید، می‌توانید استوری او را ببینید و فوراً او را مسدود کنید تا داستانش منقضی شود.

همچنین ببینید: نحوه ایجاد یک استوری خصوصی در اینستاگرام

سوالات متداول

آیا راهی برای دیدن داستان های وب دیگران بدون اینکه آنها بدانند وجود دارد؟

 بله، برنامه وب Mystalk امکان دیدن مخفیانه استوری اینستاگرام را فراهم می کند! مرورگر موبایل خود را باز کنید، myStalk.net را وارد کنید، در قسمت جستجوی این صفحه، نام کاربری مورد نظر خود را وارد کرده و استوری اکانت مورد نظر خود را مشاهده کنید.

نتیجه

امیدواریم اکنون از نحوه مشاهده مخفیانه استوری های اینستاگرام آگاه شده باشید.

چند رویکرد مختلف وجود دارد که می توانید برای مشاهده داستان ها بدون اینکه به پوستر بگویید که هستید، استفاده کنید، اما هر کدام کم و بیش موفق خواهند بود.