امروزه با افزایش تعداد کاربران شبکه های اجتماعی، تشخیص حساب رسمی یک برند یا شخص مشهور از سایر حساب های جعلی دشوار است.

به همین دلیل در اکثر شبکه های اجتماعی قابلیت Verified Badge ایجاد شد که به وسیله آن می توان با استفاده از تیک آبی متوجه شد که کدام حساب اکانت رسمی شخص یا برند مورد نظر است.

با قرار گرفتن در معرض دید بیشتر شما در این پلتفرم، داشتن یک حساب کاربری تایید شده اینستاگرام به شما فرصت های بیشتری برای رشد کسب و کارتان می دهد.

 

تیک آبی اینستاگرام (Verified Badge) چیست؟

نحوه دریافت چک آبی در اینستاگرام - چک تایید اینستاگرام

تیک آبی یا نشان تایید شده حاوی تصویری شبیه به تصویر مقابل شماست که در کنار نام پروفایل نمایش داده می شود و نشان دهنده وضعیت رسمی یک حساب کاربری شبکه اجتماعی است.

در هر حسابی که این تصویر را به صورت تیک آبی داشته باشد به این معنی است که شخص یا برند مورد نظر درخواست رسمی شدن اکانت اینستاگرام را داده است و برای رسمی شدن اکانت اینستاگرام به اطلاعاتی مانند نام نیاز دارید. ، پس زمینه فعالیت و عکس پاسپورت، گواهی یا هر مدرک هویتی که نشان دهنده رسمی بودن حساب شما باشد گرفته می شود.

 بنابراین در صورتی که چندین اکانت برای یک شخص یا برند وجود داشته باشد که نتواند اکانت رسمی را از اکانت جعلی تشخیص دهد، راه حل مناسبی خواهد بود.

  اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی مانند توییتر و فیسبوک نیز از این قابلیت برای نشان دادن رسمی بودن اکانت مورد نظر استفاده می کنند.

 پس می توان گفت داشتن تیک آبی در اینستاگرام نشان دهنده اعتبار اکانت است که مدیریت اکانت رسما درخواست دریافت تیک آبی در پروفایل اینستاگرام را ارسال کرده است.

مزیت تایید اینستاگرام

نحوه دریافت چک آبی در اینستاگرام - مزیت چک آبی

اگر شما، کسب‌وکار یا برندتان در خطر تقلید قرار دارید، باید در اسرع وقت درخواست تأیید کنید. استیکر تایید شده اینستاگرام مزایای زیادی دارد که برخی از آنها به شرح زیر است:

  • در اینستاگرام، چک مارک انحصاری بودن برند شما را برجسته می کند.
  • این یک راه ساده برای آگاه کردن مردم از برند شما و جذب فالوورهای بیشتر است.
  • محافظت از نام تجاری و شهرت خود در برابر افراد متقلب یک استراتژی موفق است.
  • این باعث ایجاد اعتماد بین فالوورها و برند شما می شود.
  • اینفلوئنسرها و بازاریابان با حساب های تایید شده توسط برندها ترجیح داده می شوند.
  • کاربران همچنین می توانند به لطف نشان تأیید آبی به راحتی برند شما را در رسانه های اجتماعی پیدا کنند.
  • زمانی که شخصی نام تجاری شما را جستجو می کند، حساب شما معمولاً در بالای نتایج قرار می گیرد.

ویژگی “swipe up” در استوری های اینستاگرام، که برای دسترسی به یک برند نیاز به داشتن بیش از 10000 کاربر دارد، یکی از ویژگی های خاصی است که حساب های دارای نشان تایید شده زودتر به آن دسترسی دارند. این قانون برای حساب های تایید شده اعمال نمی شود.

همانطور که می بینید، قرار دادن این چک مارک در پروفایل تجاری اینستاگرام شما می تواند تاثیر قابل توجهی بر تلاش شما برای افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش شناخت برند داشته باشد.

اکنون که از مزایای استفاده از پلتفرم رسانه های اجتماعی آگاه هستید، وقت آن رسیده است که بررسی کنید چه کسانی واجد شرایط درخواست تأیید صحت در اینستاگرام هستند.

برای دریافت تیک آبی اینستاگرام چه شرایطی را باید داشته باشیم؟

همه افراد شایسته دریافت تیک آبی اینستاگرام هستند، اما اینستاگرام سعی می کند افرادی را که محبوب و مورد تایید کاربران هستند از هر نظر انتخاب و تایید کند. به عنوان مثال اگر امکان دریافت تیک آبی وجود داشته باشد به فروشگاه های مختلف واقع در شهر داده می شود، فروشگاهی که مورد تایید همه است و همه کالا را تعریف می کنند، رفتار فروشندگانش و... شایسته دریافت این تیک است. علامت گذاری.

در ادامه صلاحیت تیک آبی را برای شما بررسی می کنیم. ابتدا باید شرایط و ضوابط اینستاگرام را مطالعه کنید

داشتن اعتبار و واقعی بودن: شما باید یک فرد واقعی باشید، زیرا صفحه طرفداران یک شخص یا یک برند به سختی می تواند یک تیک آبی دریافت کند (تقریبا غیرممکن). به همین ترتیب، کسب و کار شما باید ثبت شده و دارای اعتبار باشد، یعنی نباید زیرمجموعه برند یا نمایندگی خاصی باشد.

بی نظیر و منحصر به فرد بودن: داشتن یک ایده خاص و منحصر به فرد یا به طور کلی خاص بودن کمک زیادی به گرفتن تیک آبی اینستاگرام می کند.

صفحه عمومی: فقط صفحات عمومی که برای کاربران باز است و نیازی به درخواست دنبال کردن ندارند می‌توانند تیک آبی دریافت کنند.

کامل بودن نمایه: شما باید یک بیوگرافی کامل و واضح داشته باشید، حداقل یک پست معنی دار داشته باشید، و همچنین یک بیوگرافی واضح و روشن داشته باشید. عکس نمایه غیر کپی.

داشتن نام کاربری واضح: البته برخی افراد این موضوع را تایید نمی کنند، اما ما مطمئن هستیم که اگر دو برند در همه شرایط یکسان باشند به جز وضوح نام کاربری، امکان گرفتن تیک آبی اینستاگرام برای برندی که نامش واضح و مبهم است، خب، خیلی بیشتر است.

6 مرحله اساسی برای دریافت آسان تیک آبی اینستاگرام

  • 1. به صفحه پروفایل خود بروید و روی گزینه همبرگر مانند کلیک کنید تا به تنظیمات دسترسی پیدا کنید.
  • 2. روی تنظیمات کلیک کنید.
  • 3. بر روی گزینه Account کلیک کنید.
  • 4. بر روی گزینه Request Verification کلیک کنید.
  • 5. فیلدهای مشخص شده را پر کنید.
  • - نام کاربری خود را در قسمت User name وارد کنید.
  • - نام واقعی خود را در قسمت Full name وارد کنید.
  • -نام حرفه یا نام مستعار یا نوع شهرت خود را در قسمت شناخته شده وارد کنید.

در پایان باید مدرک ارائه دهید. اگر صفحه شما فردی را معرفی می کند، مثلا اگر بازیگر هستید، ارائه شناسنامه یا پاسپورت کافی است. اما در صورت معرفی کسب و کار در این صفحه، ارائه مدرک مرتبط با کسب و کارتان الزامی است.

در قسمت Category زمینه کاری خود را مشخص می کنید.

  • 6. در پایان بر روی دکمه ارسال کلیک کنید.

اینستاگرام بررسی های خود را در صفحه شما انجام داده است و پس از 4 روز یا نهایتا یک هفته پیامی در قسمت نوتیفیکیشن مبنی بر تایید یا عدم تایید تیک آبی برای شما ارسال می شود.

سوالات متداول در مورد دریافت تیک آبی اینستاگرام

برای اینکه بدانید چگونه تیک آبی اینستاگرام را بگیرید، بهتر است ابتدا ابهامات و سوالات خود را برطرف کنید:

آیا باید یک حساب تجاری برای تیک آبی اینستاگرام داشته باشیم؟

خیر دریافت تیک آبی اینستاگرام برای هر نوع حسابی امکان پذیر است.

برای تیک آبی اینستاگرام به چند فالوور نیاز داریم؟

معمولاً یکی از رایج ترین سؤالات ممکن است. متأسفانه اینستاگرام هیچگاه تعداد فالوورهای مورد نیاز برای تایید اینستاگرام را اعلام نکرده است و هیچ اطلاعاتی در مورد حداقل تعداد فالوورهای یک اکانت اینستاگرام برای تایید وجود ندارد.

با این حال، کسانی که بیشترین فالوور و بیشترین دسترسی را دارند به این معنی نیست که شانس بیشتری برای دریافت تیک آبی دارند. کاملا برعکس است.

آنها مسئول میلیون ها کاربر هستند و برای دریافت این تایید باید از فیلترهای بیشتری عبور کنند.

نتیجه

تیک آبی اینستاگرام نشانه اعتبار و شهرت صفحه شماست. داشتن این نشان به این معنی است که شما یا برندتان شناخته شده اید و اینستاگرام اعتبار و هویت شما را تایید می کند. اما گرفتن این تایید به این راحتی نیست، هرچند ارسال درخواست خیلی راحت است!

اگر می خواهید تیک آبی را دریافت کنید، باید برند یا نام خود را به دیگران معرفی کنید. خلاصه باید شناخته بشی

به خاطر داشته باشید که حتی اگر چک آبی را دریافت نکنید، باز هم می‌توانید با تمرکز بر ایجاد محتوای با کیفیت بالا و جذاب که مخاطبان شما از آن لذت ببرند، نتایج عالی در پلتفرم دریافت کنید.