اینستاگرام یک شبکه اجتماعی رایگان است که برای طیف وسیعی از افراد بدون در نظر گرفتن سن یا جنسیت جذاب است.

بنابراین با بیش از یک میلیارد کاربر که هر روز وارد سیستم می‌شوند، این برنامه داستان دوستان، خانواده یا افراد مشهور خود را بررسی می‌کند.

برخی از اینستاگرامرها چیزی در پروفایل اینستاگرام خود ارسال نمی کنند. آن‌ها در کمین می‌افتند و پروفایل‌ها، پست‌ها و غیره دیگران را بررسی می‌کنند. در نتیجه، برای آنها سرگرمی می‌شود.

اگر بیشتر اوقات از اینستاگرام استفاده می کنید، ممکن است مشتاق باشید بدانید چه کسی از پروفایل شما بازدید کرده است.

اگر می خواهید بدانید چگونه نمایه را بررسی کنید، از اینستاگرام دیدن کنید؛ چه از روی کنجکاوی یا تجارت، می توانید به خواندن این مقاله ادامه دهید.

نحوه مشاهده بازدید پروفایل در اینستاگرام

چگونه بفهمیم چه کسی از پروفایل شما در اینستاگرام بازدید می کند؟

هیچ ویژگی در اینستاگرام وجود ندارد که به شما اجازه دهد ببینید چه کسی پروفایل شما را مشاهده کرده است. از جستجوی هر راه ساده ای برای مقابله با این نگرانی خودداری کنید.

از آنجایی که مالک فیس بوک و اینستاگرام یکسان است، آنها سیاست یکسانی را برای هر دو اعمال می کنند و مشابه فیس بوک هستند. کاربران با بازدید از اینستاگرام نمی توانند پروفایل خود را بررسی کنند.

یک دلیل مشخص پشت این تصمیم وجود دارد: حفظ و احترام به سیاست های کاربران.

از آنجایی که آن‌ها می‌خواهند کسب‌وکار خود را بر چیزی غیر از هیچ پایه‌گذاری کنند، هر ویژگی را قبل از معرفی آن برای ارتقای تعامل کاربران در پلتفرم، از دیدگاه‌های مختلف بررسی می‌کنند.

همانطور که قبلاً ذکر شد، بسیاری از کاربران در اینستاگرام، بدون اینکه چیزی در حساب کاربری خود پست کنند، عضو می شوند تا نمایه های دیگران را در اینستاگرام بررسی کنند.

اینستاگرام باید اطلاعات خود را منتشر کند، از جمله پروفایل های روزانه که بازدید می کنند. آنها ممکن است علاقه خود را به استفاده از اینستاگرام از دست بدهند، که منجر به کاهش کاربران اینستاگرام می شود.

احتمال توقف اپلیکیشن اینستاگرام زیاد شده و در نتیجه به محبوبیت اینستاگرام لطمه می زند.

با این حال، آنها مستقیماً در روند فعالیت اینستاگرام شرکت نمی کنند. آنها فقط به عنوان بخشی از تبلیغات اینستاگرام به عنوان مخاطب در نظر گرفته می شوند.

به همین دلیل، اگر اینستاگرام هویت خود را فاش کند، استفاده از این پلتفرم را متوقف خواهد کرد.

استفاده از برنامه های شخص ثالث برای اینکه ببینید چه کسی نمایه اینستاگرام شما را چک کرده است

اگر همچنان اصرار دارید که بدانید چه کسی از نمایه شما در اینستاگرام بازدید کرده است، می‌توانید از برنامه‌های دیگری استفاده کنید که ادعا می‌کنند می‌توانید ببینید چه کسی نمایه شما را از طریق برنامه‌هایشان مشاهده کرده است.

برنامه‌های مختلفی در فروشگاه Play یا App Store در دسترس هستند و ادعا می‌کنند که به افراد کمک می‌کنند تا نگرانی‌هایشان درباره بررسی بازدیدهای پروفایل در اینستاگرام را برطرف کنند.

چقدر با ادعاهای خود صادق هستند؟ هیچ حقیقتی برای این ادعا وجود ندارد. این فقط یک تلاش بیهوده برای به دست آوردن دانلود کنندگان بیشتر است.

خط‌مشی اینستاگرام برنامه‌ها را نمی‌داند چه کسی از نمایه شما در اینستاگرام بازدید کرده است، بنابراین برنامه‌ها نمی‌توانند این اطلاعات را برای شما فاش کنند.

اینستاگرام بر اساس خط مشی داده خود فقط نام، بایوس، تصاویر نمایه و آدرس ایمیل کاربران را با اشخاص ثالث به اشتراک می گذارد.

جدای از آن، نمودار API جدید اینستاگرام بسیار محدودتر از نمودار قدیمی خود است و برنامه های شخص ثالث نمی توانند بدون تایید اینستاگرام به API دسترسی پیدا کنند.

اکنون که برنامه‌های شخص ثالث گزینه‌ای نیستند، «چگونه بازدید از پروفایل را در اینستاگرام بررسی کنیم؟»

لطفاً توجه داشته باشید که هیچ برنامه‌ای نمی‌تواند به شما بگوید چه کسی از نمایه اینستاگرام شما بازدید کرده است، بنابراین لطفاً ادعاهای جعلی را باور نکنید و برای دسترسی افراد به این اطلاعات پولی پرداخت نکنید.

روش های جایگزینی برای بررسی افرادی که از نمایه شما بازدید می کنند وجود دارد:

+2 جایگزین رایج برای بررسی بازدیدهای پروفایل در اینستاگرام

1# استفاده از استوری/هایلایت اینستاگرام برای دیدن افرادی که نمایه اینستاگرام شما را مشاهده می کنند

نحوه مشاهده بازدید پروفایل در اینستاگرام

با این حال، اینستاگرام به کاربران اجازه نمی‌دهد بررسی کنند چه کسی از نمایه اینستاگرام آنها بازدید کرده است. کاربران می توانند ببینند چه کسی استوری ها یا نکات برجسته آنها را مشاهده کرده است. از طریق این ویژگی، می توانید بدانید چه کسی اخیراً نمایه شما را بررسی کرده است.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک داستان در صفحه خود قرار دهید. سپس، پس از چند لحظه باز کردن استوری، در گوشه سمت چپ پایین اینستاگرام، می‌توانید بازدیدکنندگان استوری خود را بدون فالو کردن در صورت عمومی بودن اکانت خود مشاهده کنید.

از آنجایی که استوری های اینستاگرام موقتی هستند و فقط برای یک روز باقی می مانند، قبل از ناپدید شدن باید لیست را بررسی کنید. در عین حال، هایلایت ها به مدت 24 ساعت قابل مشاهده هستند.

اگر می‌خواهید به لیست طولانی افرادی که از نمایه شما بازدید می‌کنند دسترسی داشته باشید، می‌توانید داستان خود را به نکات برجسته تبدیل کنید، که فهرست کاربرانی را که از نمایه شما بازدید می‌کنند نشان می‌دهد.

2# استفاده از حساب های تجاری اینستاگرام برای اینکه بدانید چه کسی اینستاگرام شما را چک می کند

نحوه مشاهده بازدید پروفایل در اینستاگرام

یک حساب تجاری به کاربران امکان می‌دهد به اطلاعات ضروری درباره افرادی که نمایه‌های خود را بررسی می‌کنند دسترسی داشته باشند.

استفاده از حساب تجاری به شما اطلاعات ارزشمندی در مورد تعداد بازدیدهای روزانه، موقعیت مکانی فالوورها، محدوده سنی و جنسیت شما می دهد. با این حال، هیچ اطلاعاتی در مورد هویت آنها، مانند نام آنها، فاش نمی کند.

اگر این اطلاعات توجه شما را جلب کرد، می توانید حساب خود را به یک حساب تجاری تبدیل کنید.

برای انجام این:

  • ·تنظیمات اینستاگرام را باز کنید
  • روی "تغییر به نمایه کسب و کار ضربه بزنید
  • سپس اکانت اینستاگرام خود را به صفحه فیسبوک خود متصل کنید.
  • سپس اینستاگرام از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید اطلاعاتی را از حساب فیسبوک خود به حساب کسب‌وکار خود بکشید، زیرا برای داشتن یک حساب تجاری به حداقل یک اطلاعات تماس نیاز دارید.

آخرین کلمه

همانطور که در بالا ذکر شد، «چگونه بازدید از پروفایل در اینستاگرام را بررسی کنیم؟» اینستاگرام بدون شک یکی از محبوب ترین رسانه های اجتماعی در دنیای امروز است که برای اشتراک گذاری عکس و فیلم استفاده می شود.

از طریق اینستاگرام، افراد روزانه عکس ها و ویدیوهای زیادی را آپلود و به اشتراک می گذارند.

چه آنها از این برنامه برای اهداف شخصی یا تجاری استفاده کنند، مشتاقند بدانند چه کسی از پروفایل اینستاگرام آنها بازدید کرده است.

هیچ راه ساده‌ای وجود ندارد که بدانید می‌خواهید چگونه بازدید از پروفایل را در اینستاگرام بررسی کنید.

با توجه به سیاست سختگیرانه اینستاگرام، هر برنامه شخص ثالثی نمی تواند به این داده ها دسترسی داشته باشد تا به شما اطلاع دهد که چه کسی نمایه شما را چک می کند.

آنها وانمود می کنند که می توانند به شما بگویند چه کسی از نمایه اینستاگرام شما بازدید کرده است. بنابراین استفاده از برنامه های شخص ثالث باعث هدر رفتن زمان و هزینه شما می شود.

از طریق استوری و هایلایت ها می توانید بدانید چه کسی آنها را می بیند و از بازدیدکنندگان پروفایل اینستاگرام خود آگاه شوید.

اگر می‌خواهید اطلاعاتی در مورد افرادی که از نمایه اینستاگرام شما بازدید کرده‌اند به غیر از نام آن‌ها اطلاعاتی داشته باشید، می‌توانید حساب خود را به یک حساب تجاری تبدیل کنید.

این مقاله به اندازه کافی روشن خواهد شد که تا به حال هیچ راه ساده ای وجود ندارد که بدانید چه کسی بازدید پروفایل را در اینستاگرام چک می کند.

اگر سوالی در این زمینه داشتید در کامنت با ما در میان بگذارید.

منبع: https://howdiscover.com/blog/how-to-check-profile-visits-on-instagram/