در این روزگار، به لطف اینستاگرام، برقراری ارتباط با عزیزان و مردم در سراسر جهان آسان‌تر از همیشه است.

اما مواقعی وجود دارد که رگبار هشدارها بیش از حد می شود و آرامش ما را به هم می زند.

با نحوه خاموش کردن اعلان‌های اینستاگرام در صورت نیاز به فاصله گرفتن از سیل دائمی لایک‌ها، کامنت‌ها و پیامک‌ها یا اگر فقط می‌خواهید کنترل زندگی دیجیتال خود را به دست بگیرید، بیاموزید.

این مقاله به شما نشان می‌دهد که چگونه اعلان‌های اینستاگرام خود را به گونه‌ای کنترل و شخصی‌سازی کنید که بهترین کار را برای شما داشته باشد.

 

گام به گام خاموش کردن اعلان‌های اینستاگرام (اندروید و iOS)

برنامه Android و iOS گزینه‌ای برای خاموش کردن اعلان‌های اینستاگرام دارد، که ممکن است به شما کمک کند با کاهش وقفه‌ها، کنترل زندگی دیجیتال خود را بازیابی کنید.

این آموزش دقیق را برای کمک دنبال کنید:

  1. باید با به‌روزرسانی به جدیدترین نسخه برنامه اینستاگرام شروع کنید. نسخه جدیدتر در اپ استور و گوگل پلی موجود است. برنامه را اجرا کنید و پس از نصب به‌روزرسانی به قسمت پروفایل بروید.
نحوه غیرفعال کردن اعلان های اینستاگرام
  1. می‌توانید با رفتن به «تنظیمات» و سپس ضربه زدن روی گزینه «اعلان‌ها» به صفحه‌ای که می‌توانید اعلان‌ها را تنظیم کنید، مراجعه کنید. سوم، از بالا آیتم منو "اعلان ها" است.
نحوه غیرفعال کردن اعلان های اینستاگرام
نحوه غیرفعال کردن اعلان های اینستاگرام
  1. اگر دیگر نمی‌خواهید هیچ هشداری دریافت کنید، می‌توانید این کار را در اینجا انجام دهید. اعلان‌ها ممکن است برای هر ترکیبی از مقاله‌ها، پست‌ها و نظرات تنظیم شوند و حتی می‌توانید آنها را برای کاربران یا محتوای خاص فیلتر کنید.
نحوه غیرفعال کردن اعلان های اینستاگرام
نحوه غیرفعال کردن اعلان های اینستاگرام
نحوه غیرفعال کردن اعلان های اینستاگرام
  1. اگر نمی‌خواهید هیچ هشدار دیگری دریافت کنید، باید «مکث همه» را روشن کنید. اگر اعلان‌های شبکه اجتماعی را خاموش کنید، به صفحه جدیدی فرستاده می‌شوید که در آن می‌توانید انتخاب کنید که چه مدت می‌خواهید بدون هشدار ادامه دهید.
  1. پس از انتخاب این گزینه، اینستاگرام تا زمانی که تایمر منقضی نشده است هشداری برای شما ارسال نمی کند، اما همچنان می توانید پیام های جدید را در برنامه بررسی کنید.
نحوه غیرفعال کردن اعلان های اینستاگرام
  1. کافی است به بخش «اعلان‌ها» تنظیمات بروید و گزینه «مکث همه» را که اکنون فعال شده است، غیرفعال کنید تا همه تغییرات به حالت اولیه بازگردند.

تبریک می گویم! شما به‌تازگی اعلان‌های اینستاگرام را در تلفن‌های هوشمند Android و iPhone خود خاموش کرده‌اید.

این به شما این امکان را می دهد که زمان پر هرج و مرج و پربارتری در اینستاگرام داشته باشید. همیشه می توانید به عقب برگردید و تغییرات بیشتری در تنظیمات برگزیده اعلان خود ایجاد کنید.

در حال حاضر، با انتخاب گزینه های زیر می توانید به سادگی هشدارهای اینستاگرام را که دریافت می کنید تغییر دهید:

  • اگر تصمیم بگیرید که همه اعلان‌های اینستاگرام را موقتاً متوقف کنید، این برنامه به‌کلی هشدارها را برای شما ارسال نخواهد کرد.
  • با انتخاب این گزینه می توانید انتخاب کنید هر چند وقت یکبار از پست ها، داستان ها و نظرات جدید مطلع شوید.
  • با انتخاب این آیتم منو، می‌توانید اعلان‌های زیر و دنبال‌کنندگان را تغییر دهید.
  • در اینجا، می توانید انتخاب کنید که هر چند وقت یکبار از پیام های دایرکت جدید مطلع شوید.

نکات مهم در مورد خاموش کردن اعلان‌های اینستاگرام چیست؟

به ما اجازه دهید تا خلاصه ای از توصیه های برجسته را ارائه کنیم که باید هنگام تلاش برای خاموش کردن اعلان های اینستاگرام به آن فکر کنیم:

  1. مهم است که قبل از خاموش کردن همه اعلان‌های اینستاگرام به دقت ارزیابی کنید که آیا هشدارها برای تجربه اینستاگرام شما حیاتی هستند یا خیر. بسته به ماهیت ارتباط، می‌توانید هنگام خاموش کردن سایر هشدارها، برخی از هشدارها را فعال کنید.
  2. اگرچه غیرفعال کردن هشدارها ممکن است به شما کمک کند برای دوره های طولانی تری روی کار خود تمرکز کنید، اما همچنان حفظ تعادل بین کار و بازی بسیار مهم است. اگر از اینستاگرام برای روابط تجاری یا اجتماعی استفاده می کنید، ممکن است بخواهید برخی از اعلان ها را فعال نگه دارید تا بتوانید به سرعت به پیام ها پاسخ دهید.
  3. اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد تا تنظیمات اعلان ایمیل را به طور مستقل تغییر دهند. می‌توانید تنظیمات ایمیل خود را طوری تنظیم کنید که به‌جای اعلان‌های فشاری، برخی از هشدارها را از طریق ایمیل دریافت کنید.
  4. به طور منظم حساب اینستاگرام خود را چک کنید، حتی اگر اکثر اعلان‌های اینستاگرام را غیرفعال کرده باشید تا هیچ پیام یا مکالمه مهمی را از دست ندهید. این کار از از دست دادن هرگونه اطلاعات یا تعاملات مهم جلوگیری می کند.
  5. ویژگی‌های اینستاگرام و انتخاب‌های هشدار در معرض تغییر هستند، بنابراین حتما تنظیمات خود را به طور منظم بررسی کنید. تنظیمات اعلان برنامه خود را به طور منظم بررسی کنید تا مطمئن شوید که همچنان تنظیمات برگزیده شما و هر به‌روزرسانی اخیر را نشان می‌دهند.
  6. تنظیمات «مزاحم نشوید» تلفنتان را برای مواقعی که نمی‌خواهید وقفه ایجاد کنید یا زمانی که می‌خواهید تمرکز کنید، روشن کنید. با این کار همه هشدارهای اینستاگرام از جمله هشدارهای اینستاگرام خاموش می‌شود.
  7. اگر متوجه شدید که هشدارهای اینستاگرام تأثیر مخربی بر سلامتی شما دارد یا ایجاد نگرانی می کند، مهم است که سلامت روان خود را در اولویت قرار دهید. از محدود کردن زمان صرف شده در سایت یا خاموش کردن هشدارها نترسید.
  8. مراقب باشید اجازه ندهید اینستاگرام به منبع دائمی حواس پرتی تبدیل شود، بلکه به ابزاری برای ارتباط و الهام تبدیل شود. زمان خود را در مقابل تلویزیون یا کامپیوتر محدود کنید.
  9. می توانید با تنظیمات اعلان بازی کنید تا زمانی که نقطه شیرینی را که برای شما بهتر کار می کند پیدا کنید. هشدارها را به مدت یک هفته خاموش کنید و ببینید که چگونه زندگی شما را تغییر می دهد. شما همیشه می توانید تغییرات را در خط ایجاد کنید.
  10. تنظیمات اعلان و حریم خصوصی اینستاگرام را بخوانید تا بدانید چه انتظاری دارید. با ویژگی ها و تنظیمات جدید آشنا شوید تا بتوانید هشدارهای خود را مطابق میل خود سفارشی کنید.

مهم است که در نظر داشته باشید که هر کسی در مورد کنترل هشدارها ترجیحات خود را دارد.

اعلان‌های اینستاگرام خود را طوری تنظیم کنید که با برنامه‌های روزمره و برنامه‌های شما مطابقت داشته باشند. هدف این است که بدون از دست دادن ارتباط با مهم‌ترین افراد و پست‌های خود، تجربه‌ای کمتر آشفته و پربارتر در اینستاگرام داشته باشید.

نتیجه

به طور کلی، واضح است که حفظ یک زندگی دیجیتال متعادل شامل کنترل اعلان‌های اینستاگرام است.

اعلان‌ها این پتانسیل را دارند که ما را در ارتباط و مطلع نگه دارند، اما بدون مدیریت مؤثر، ممکن است آزاردهنده و حواس‌پرتی شوند.

سلایق و نیازهای شما بهترین راهنما برای تصمیم گیری در مورد خاموش کردن یا عدم خاموش کردن اعلان‌های اینستاگرام است.

با انتخاب دقیق هشدارهایی که باید حفظ شوند و کدام یک را خاموش کنید، می توانید یک رسانه شاد بین باقی ماندن در حلقه و اجتناب از وقفه پیدا کنید.

چه به دلایل شخصی یا حرفه ای از اینستاگرام استفاده کنید، مهم است که تنظیمات خود را بر این اساس تنظیم کنید.

حفظ سلامت روان و به حداکثر رساندن کارایی باید همیشه اولویت شما باشد.

اگر متوجه شدید که هشدارهای اینستاگرام باعث ایجاد استرس یا اختلال در توانایی تمرکز شما می شود، از خاموش کردن هشدارهای اینستاگرام یا کاهش زمان صرف شده در برنامه نترسید.

در پایان، این شما هستید که تصمیم می گیرید چگونه از اینستاگرام استفاده کنید، و ایجاد تعادل مناسب بین این دو ممکن است زمان آنلاین شما را بسیار رضایت بخش تر کند.

بنابراین، نظر شما درباره «چگونه اعلان‌های اینستاگرام را خاموش کنیم؟» چیست؟ سوال

بیایید در بخش نظرات درباره مزایا و معایب خاموش کردن اعلان‌های اینستاگرام صحبت کنیم.

منبع: how to turn off instagram notifications on chrome - howdiscover.com sources