از آنجایی که اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان است، به دست آوردن فالوورهای بیشتر برای همه کاربران آن، به‌ویژه افراد سرشناس و مشهور، بسیار مهم است. با این حال، آنفالو شدن در اینستاگرام برای هیچ یک از کاربران آن ناپسند است.

چه کسی مرا آنفالو کرده است؟ چگونه می توانم بفهمم؟ احتمالاً سؤالی است که بارها از شما پرسیده شده است.

اکثر ما از تعداد فالوورهای خود آگاه هستیم، بنابراین اگر روزی متوجه کاهش فالو شدیم، سعی می کنیم مشخص کنیم چه کسی ما را آنفالو کرده است.

پیدا کردن راه حل در میان بسیاری از دنبال کنندگان بهترین راه برای درک این مشکل نیست. در نتیجه، در این مقاله، ما در How to Check Unfollowers on Instagram - howdiscover.com تصمیم گرفتیم برنامه‌هایی را معرفی کنیم که می‌توانید از آنها برای اطلاع از اینکه چه کسی شما را لغو فالو کرده است، استفاده کنید.

 

معرفی چند اپلیکیشن برای اینکه نشان دهیم چه کسانی ما را در اینستاگرام آنفالو کرده اند

فالومتر

فالومتر یکی از بهترین ابزارها برای یافتن افرادی است که شما را آنفالو کرده اند. استفاده از این نرم افزار آسان است و رابط کاربری مستقیم آن به شما کمک می کند تا به سرعت به آن عادت کنید.

داشبوردی با اطلاعاتی در مورد آنفالوورها، فالوورهای جدید، حساب‌های کاربری که دنبال می‌کنید اما اینطور نیستند و بالعکس در این نرم‌افزار نمایش داده می‌شود. برای اینکه ببینید چه کسی شما را آنفالو کرده است، می توانید روی تب Unfollowers کلیک کنید.

لیستی از افرادی که شما را آنفالو کرده اند را در این برگه خواهید دید. با کلیک بر روی نام هر فرد می توانید به اپلیکیشن اینستاگرام دسترسی پیدا کنید. نسخه پریمیوم این نرم افزار و همچنین رایگان وجود دارد.

دنبال کنندگان & برنامه Unfollowers

یکی دیگر از گزینه های مدیریت خودکار فالوورهای اینستاگرام، Followers & اپلیکیشن Unfollowers که چند سالی است کاربران اندرویدی به آن دسترسی دارند.

پشتیبانی از چندین اکانت و ارائه تمامی امکانات به صورت رایگان از نقاط قوت برنامه محسوب می شود. اگرچه ممکن است تبلیغات درون برنامه ای کمی آزاردهنده به نظر برسند.

گزارش +

نرم افزار Reports+ کندتر از Followmeter است اما ایمن تر است. مانند Followmeter، این برنامه تنها زمانی می تواند به شما اطلاع دهد که پس از نصب آن بر روی گوشی شما، کسی شما را فالو کند.

با این اپلیکیشن می توانید از چندین اکانت اینستاگرام استفاده کنید که یکی از مزایای آن است. ذکر این نکته ضروری است که مانند بسیاری از برنامه های شخص ثالث دیگر، Reports دارای ویژگی های زیادی است که فقط با نسخه پریمیوم قابل استفاده است.

طبیعتا استفاده از قابلیت unfollow این اپلیکیشن کاملا رایگان است.

استفاده از وب سایت برای شناسایی کسانی که شما را آنفالو کرده اند

چه کسی ما را در اینستاگرام آنفالو کرده است؟ برخی از کاربران علاقه ای به نصب اپلیکیشن روی گوشی خود برای هر کاری ندارند، زیرا فضای گوشی را اشغال می کند و در دراز مدت عملکرد گوشی را کند می کند و لیست بزرگی از اپلیکیشن ها به شما نشان داده می شود. ممکن است از بسیاری از آنها برای مدت طولانی استفاده نکنید.

به همین دلیل ترجیح می دهند از وب سایت هایی استفاده کنند که چنین خدماتی را ارائه می دهند. یکی دیگر از مزایای استفاده از وب سایت این است که می توانید از سیستم دسکتاپ خود وارد حساب اینستاگرام خود شوید و رفتار افراد را تجزیه و تحلیل کنید. به صفحه و پست های خود توجه کنید.

همچنین ببینید: نحوه مشاهده عکس‌های نمایه اینستاگرام

Combin.com

وب سایت https://www.combin.com/product/instagram-growth/ یکی از وب سایت های خوب در این زمینه است. که به شما کمک می کند تا لیست افرادی که شما را آنفالو کرده اند و توسط بسیاری از مدیران صفحه اینستاگرام استفاده می شود، شناسایی کنید.

در این وب سایت می توانید:

ببینید چه کسی صفحه شما را آنفالو کرده است.

چه کسی شما را دنبال نکرده است؟

چه کسی را دنبال نکرده ام؟

فالوورهای من چه کسانی هستند؟

سوالات متداول

کدام برنامه‌های آنفالو اندروید بهترین هستند؟

شما می توانید از برنامه های زیادی در اینترنت استفاده کنید. می توان به Follow Cop, Followers & آنفالوورها و غیره جزو بهترین آنهاست.

کدام برنامه‌های آنفالو iOS بهترین هستند؟

می توانید از نرم افزارهای زیادی استفاده کنید که به صورت آنلاین یافت می شوند. Followers Tracker Pro، Followers Track برای اینستاگرام و دیگران از بهترین ها هستند.

نتیجه

اکثر اپلیکیشن ها و نرم افزارهای موجود برای نظارت بر رفتار فالوورهای شما به گونه ای عمل می کنند که هر بار رکوردهای پایگاه داده حساب کاربری شما را با آپدیت قبلی مقایسه کرده و نتیجه را به شما ارائه می دهند. نتیجه این مقایسه لیستی از کاربرانی است که نسبت به دفعه قبل دیگر شما را دنبال نمی کنند.

اگر برنامه های زیادی در گوشی خود دارید یا صفحه نمایش گوشی شما مملو از آیکون های برنامه های مختلف است، توصیه می کنیم از نسخه های تحت وب برای مدیریت صفحه اینستاگرام خود استفاده کنید. اکثر سایت ها و برنامه ها به شما امکان می دهند لیست افرادی را که شما را آنفالو می کنند مشاهده کنید. آنها خدمات رایگان ارائه می دهند، اما برای خدمات حرفه ای تر، باید حساب های پریمیوم خریداری کنید.