اگر می خواهید برای توسعه ی کسب و کار خود نرم افزار های مختلفی را آموزش ببینید باید یا به صورت حضوری یا آنلاین دوره های متفاوتی را ببینید. اگر دسترسی به مکان های مهم مانند شهر تهران ندارید و می خواهید در هر وقت می خواهید آموزش ببینید می توانید از پکیج های آنلاین سایت های آموزشی استفاده کنید. برای مثال سایت های آموزشی مانند ماکی سایت، فرادرس، مکتب خونه و کلیک سایت برای دوره های فتوشاپ، وردپرس و... خوب هستند.

ماکی سایت

همانطور که اشاره شد یکی از سایت های آموزشی ماکی سایت است که توانسته است با چندین سال سابقه خوب در همین ابتدا شروع خوبی داشته باشد. ویژگی هایی که این سایت آموزشی را نسبت به رقیبان بهتر کرده است می توانید در لیست زیر ببینید:

قیمت مناسب: اکثر سایت های آموزشی هنگامی که معروف می شوند قیمت هایشان را خیلی بالا می برند و این خیلی برای کسانی که به دنبال مهارت هستند خوب نیست! قیمت ارزان دوره ها از مزایای ماکی سایت به شمار رفته و همین موضوع باعث جذب مخاطب بسیار بالا شده است.

وقت تلف کردن در این سایت وجود ندارد: شاید برایتان جالب باشد که دوره های آموزشی مانند آموزش فتوشاپ در ماکی سایت مدت زمان کمی دارد. در دوره های دیگر یک وقت تلف کردنی وجود دارد که احتمالا همه ی شما با آن آشنا هستید. برای مثال یک دوره 60 ساعته شاید 15 ساعت مفید باشد و این یعنی فقط 25 درصد دوره مفید هست! مفید بودن یک بحث هست و وقت هدرن دادن یک مبحث دیگر. بنابراین در سایت آموزشی ماکی سایت شاهد اینگونه چیز ها نیستید.