۲۳۰,۰۰۰ تومان

معمولا ساعت‌های دیجیتال ظاهری اسپورت دارند و کمتر می‌توان از آن‌ها در موقعیت‌های رسمی و مجلسی استفاده کرد، اما ساعت مچی دیجیتال مردانه کاین مدل 1903101-45 با دارا بودن ظاهری شیک در اوج سادگی و ترکیب رنگی طلایی و آبی ، جلوه‌ای رسمی نیز داشته و قابل استفاده در این مواقع هم خواهد بود. این ساعت مردانه با قطر صفحه داخلی حدودا 3 سانتی متر و قطر قاب 5 سانتی متری برای مچ دست آقایان بسیار مناسب و زیبا خواهد بود. بند این ساعت ساده، آبی رنگ و از جنس لاستیک است، این بند با دارا بودن شیارهایی که بر روی آن وجود دارد هم ظاهری بهتر گرفته و هم به گردش هوا و عدم تعریق کمک می‌کند. صفحه این ساعت ساخته شده از استیل ضد زنگ است و حساسیتی را برای پوشت ایجاد نخواهد کرد. همچنین این ساعت با کیفیت و با دوام طراحی شده است و اگر به دنبال هدیه‌ای ماندگار برای آقایان جوان هستید، این کالا انتخاب مناسبی خواهد بود.

 

خرید و مشاهده در فروشگاه

 

    • خریدار

    • در تاریخ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹

    خرید این محصول را توصیه می‌کنم

    • فروشنده:

       گروه خانه ساعت

    کیفیت عالیه و قیمت مناسب

    نقاط قوت
    • ظاهر زیبا و سبک و شیک
    نقاط ضعف
    • ندارد
    • Behnam Abyaneh

      خریدار

    • در تاریخ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹

    خرید این محصول را توصیه می‌کنم

    • فروشنده:

       گروه خانه ساعت

    قشنگ و مستحکمه

    • مانا وافی

      خریدار

    • در تاریخ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹

    خرید این محصول را توصیه می‌کنم

    • فروشنده:

       گروه خانه ساعت

    ساعت مچی

    هم شیک وهم از لحاظ کیفیت تاالان خوب بوده

    خرید و مشاهده در فروشگاه

    • علی زاهدی

      خریدار

    • در تاریخ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹

    خرید این محصول را توصیه می‌کنم

    • فروشنده:

       گروه خانه ساعت

    کارامد

    ساعت خوبیه.فقط هیچ دستورالعملی داخل جعبه نداره.الان دیگه اسباب بازی هم که می خری طریقه استفاده از اون رو داخل جعبه ش می زارن.باید با سعی وخطا طریقه تنظیم و استفاده از اون رو بفهمی...

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟

    • amirali hassanpour

      خریدار

    • در تاریخ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹

    خرید این محصول را توصیه می‌کنم

    • فروشنده:

       گروه خانه ساعت

    ساعت مچی دیجیتال مچی کاین

    ساعت دیجیتالی مدل کاین خیلی خوبه، توی شگفت انگیز قیمتش پایین بود، خیلی خوش استایله

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟ 

    • کاربر دیجی‌کالا

      خریدار

    • در تاریخ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹

    خرید این محصول را توصیه می‌کنم

    • فروشنده:

       گروه خانه ساعت

    ساعت

    ساعت خوب و شیک و قشنگیه و در شگفت انگیز کاملا میارزه .

    نقاط قوت
    • کیفیت
    • زیبایی
    • ضد آب
    • قیمت در شگفت انگیز
    نقاط ضعف
    • نور ضعیف

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟ 

    • فرشاد آدبش

      خریدار

    • در تاریخ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹

    خرید این محصول را توصیه می‌کنم

    • فروشنده:

       گروه خانه ساعت

    راضی هستم برای پسرم خریدم خیلی دوستش داره

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟

    • مریم صیاد امین

      خریدار

    • در تاریخ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹

    خرید این محصول را توصیه می‌کنم

    • فروشنده:

       گروه خانه ساعت

    کیفیتشم خ خوبه

    عالی بود فقط کاش رنگش مشکی بود

    نقاط قوت
    • Awli

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟

    • کاربر دیجی‌کالا

      خریدار

    • در تاریخ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹

    خرید این محصول را توصیه نمی‌کنم

    • فروشنده:

       گروه خانه ساعت

    ارزش خرید نداره

    انقدر نمی ارزه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟

    • یاسر شاه ویسی

      خریدار

    • در تاریخ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹

    خرید این محصول را توصیه می‌کنم

    • فروشنده:

       گروه خانه ساعت

    خوبه و زیبا و سبک

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟ 

    • محمدرضا مزینی

      خریدار

    • در تاریخ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹

    خرید این محصول را توصیه می‌کنم

    • فروشنده:

       گروه خانه ساعت

    خیلی بزرگه

    خیلی زیباست،من تو شگفت انگیز خریدم و راضی ام

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟ 

    • نوید محمدی

      خریدار

    • در تاریخ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹

    خرید این محصول را توصیه می‌کنم

    • فروشنده:

       گروه خانه ساعت

    ساعت مچی کاین

    از نظر ظاهر بنظرم خیلی ساعت شیکیه و واقعا رو مچ دست زیبا میشه و بیشتر خودشو نشون میده
    من دو رنگشو خریدم
    از لحاظ کیفیت هم بنظر محصول باکیفیتیه
    فعلا تازه خریداری کردم امیدوارم با دوام باشه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟ 

    • علی اصغر نورمحمدی نورمحمدی

      خریدار

    • در تاریخ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹

    خرید این محصول را توصیه می‌کنم

    • فروشنده:

       گروه خانه ساعت

    ساعت خوش دست

    واقعا عالیه از خریدم راضیم

    نقاط قوت
    • کیفیت مناسب و زیبا
    نقاط ضعف
    • رنگ عالی

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟

    • mehdi shirani

      خریدار

    • در تاریخ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹

    در مورد خرید این محصول مطمئن نیستم

    • فروشنده:

       گروه خانه ساعت

    خیلی کاربردی نیست و نور چراغ صفحه نمایش کم هستش

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟ 

    • فاطمه آژیر

      خریدار

    • در تاریخ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹

    خرید این محصول را توصیه می‌کنم

    • فروشنده:

       گروه خانه ساعت

    توی شگفت انگیز قیمتش عالی شد. مثل عکسش قشنگه تاریخو آلارمم میشه براش تنظیم کرد

    خرید و مشاهده در فروشگاه